Список форумов Загальна категорія Суди та судочинство Відшкодування шкоди судовим наказом

Відшкодування шкоди судовим наказом

Суди, підсудність, виконавче провадження. Судочинство.
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Nickolas писал(а):
Likvidator писал(а):
Пока ведь ,не было ни одного(свежего) письменного отказа в переходе. который следует
обжаловать :?:

См. парочку сообщений в конце соседней темы:
- http://pension-ua.flyfolder.ru/viewtopi ... 1217#11217
- http://pension-ua.flyfolder.ru/viewtopi ... 1380#11380

Вы еще эту "шелуху" никуда не обжаловали ???
Вам причинен вред ...органами государственной власти.ЦКУ предусматривает компенсацию такого вреда государством,даже без доказательства вины ПФУ:
Стаття 1173. Відшкодування шкоди, завданої органом державної
влади, органом влади Автономної Республіки Крим
або органом місцевого самоврядування

1. Шкода, завдана фізичній або юридичній особі незаконними
рішеннями, дією чи бездіяльністю органу державної влади, органу
влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого
самоврядування при здійсненні ними своїх повноважень,
відшкодовується державою, Автономною Республікою Крим або органом
місцевого самоврядування незалежно від вини цих органів.


Стаття 1174. Відшкодування шкоди, завданої посадовою або
службовою особою органу державної влади, органу
влади Автономної Республіки Крим або органу
місцевого самоврядування

1. Шкода, завдана фізичній або юридичній особі незаконними
рішеннями, діями чи бездіяльністю посадової або службової особи
органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим
або органу місцевого самоврядування при здійсненні нею своїх
повноважень, відшкодовується державою, Автономною Республікою Крим
або органом місцевого самоврядування незалежно від вини цієї
особи.


Стаття 1175. Відшкодування шкоди, завданої органом державної
влади, органом влади Автономної Республіки Крим
або органом місцевого самоврядування у сфері
нормотворчої діяльності

1. Шкода, завдана фізичній або юридичній особі в результаті
прийняття органом державної влади, органом влади Автономної
Республіки Крим або органом місцевого самоврядування
нормативно-правового акта, що був визнаний незаконним і
скасований, відшкодовується державою, Автономною Республікою Крим
або органом місцевого самоврядування незалежно від вини посадових
і службових осіб цих органів.


:hi:
Остается посчитать размер шкоди :evil:

Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Likvidator писал(а):
Вы еще эту "шелуху" никуда не обжаловали ???
Вам причинен вред ...органами государственной власти.ЦКУ предусматривает компенсацию такого вреда государством,даже без доказательства вины ПФУ:
Стаття 1173. Відшкодування шкоди, завданої органом державної
влади, органом влади Автономної Республіки Крим
або органом місцевого самоврядування

1. Шкода, завдана фізичній або юридичній особі незаконними
рішеннями, ...
:hi:
Вот незаконность "рішеннь" доказывать таки придется ...

PS. Откопал интересный документик - Закон вiд 21.03.1991 № 875-XII, старенький, но "чинний" -
Закон вiд 21.03.1991 № 875-XII писал(а):
З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні
- - - "" - - -
I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1. ...
....
Дискримінація інвалідів забороняється і переслідується за законом.

В моей ситуации именно это и получается:
если бы не был инвалидом, то научная пенсия по возрасту была бы назначена с применением Зс=1806 за 2008 год без проблем,
а поскольку инвалид "со стажем" (т.е. получал пенсию по инвалидности), то получите Зс=462 за 2004 год.
-= Пенсионер - это профессия! =-

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Nickolas писал(а):
Likvidator писал(а):
Вы еще эту "шелуху" никуда не обжаловали ???
Вам причинен вред ...органами государственной власти.ЦКУ предусматривает компенсацию такого вреда государством,даже без доказательства вины ПФУ:
Стаття 1173. Відшкодування шкоди, завданої органом державної
влади, органом влади Автономної Республіки Крим
або органом місцевого самоврядування

1. Шкода, завдана фізичній або юридичній особі незаконними
рішеннями, ...
:hi:
Вот незаконность "рішеннь" доказывать таки придется ...

PS. Откопал интересный документик - Закон вiд 21.03.1991 № 875-XII, старенький, но "чинний" -
Закон вiд 21.03.1991 № 875-XII писал(а):
З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні
- - - "" - - -
I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1. ...
....
Дискримінація інвалідів забороняється і переслідується за законом.

В моей ситуации именно это и получается:
если бы не был инвалидом, то научная пенсия по возрасту была бы назначена с применением Зс=1806 за 2008 год без проблем,
а поскольку инвалид "со стажем" (т.е. получал пенсию по инвалидности), то получите Зс=462 за 2004 год.

1.Шкода имеется
2.Вину ПфУ согласно ЦКУ доказывать не нужно.
3.Не законность тоже налицо-ссылка УПФУ не на Закон +незаконная дискриминация инвалида:nono:
**********************************************************
Раз действия ПФУ подходят под статьи 1173.1174.1175 гражданского Кодекса то,...может быть имеет смысл ....ежемесячно подавать
в суд Заяву про видачу судового наказу, про вiдшкодування недоотриманих сум пенсии :?: :evil: :?:
***************************
Имеется личная практика(3 Заявы).В одном случае судья тупо отказала,подал апеляцию.2 Заявы пока не рассмотрены,несмотря на сроки....

Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Likvidator писал(а):
...может быть имеет смысл ....ежемесячно подавать
в суд Заяву про видачу судового наказу, про вiдшкодування недоотриманих сум пенсии :?: :evil: :?:
***************************
Имеется личная практика(3 Заявы).В одном случае судья тупо отказала,подал апеляцию.2 Заявы пока не рассмотрены,несмотря на сроки....
А можно для примера текст и форму такой заявы запостить? (или, хотя бы, на мыло)
-= Пенсионер - это профессия! =-

Сообщение 17-08-2009, 23:08
vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
Likvidator писал(а):
Остается посчитать размер шкоди

А есть определение что такое ШКОДА? Потому, что, я так понимаю, надо будет доказывать, что она имеет место быть, эта ШКОДА. И что она ЗАПОДІЯНА именно Вам, конкретному человеку.
с надеждой на лучшее

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Nickolas писал(а):
Likvidator писал(а):
...может быть имеет смысл ....ежемесячно подавать
в суд Заяву про видачу судового наказу, про вiдшкодування недоотриманих сум пенсии :?: :evil: :?:
***************************
Имеется личная практика(3 Заявы).В одном случае судья тупо отказала,подал апеляцию.2 Заявы пока не рассмотрены,несмотря на сроки....
А можно для примера текст и форму такой заявы запостить? (или, хотя бы, на мыло)

За образец мою заяву я не считаю...,так пробный шар в сторону непробиваемой судебной власти.
Отталкиваясь от ЦПК я указал,как и в обычной позовной заяве:
1.Нарушенные УТСЗН статьи ЗУ.
2.Суму боргу
3.Письмовий правочин,подтверждающий право на выплаты(в моем
случае -удостоверение чернобыльца выданное исполкомом )-Правочин вчинений у письмовій формі
Предъявитель удостоверения имеет право на льготы и компенсации,установленные ЗУ 796
Подпись владельца
Подпись служащего областной администрации
ПЕЧАТЬ

Отличие от позовной заяви исключительно в просительной части:
Прошу видати судовий наказ про стягнення з вiдповiдача ......
Наказне провадження,теоретически, имеет более жесткие сроки,по сравнению с позовным
Наказне провадження

Наказне провадження є новим видом провадження, що досі не був притаманний українському цивільному процесу. Наказне провадження – це спрощений вид провадження у справах за вимоги, які мають очевидно достовірний характе. Його ще можна назвати непротокольним, оскільки хід провадження не фіксується у протоколах чи інших процесуальних документах.

Цей вид провадження не свідчить про відсутність спірних правовідносин між сторонами, а про те, що в силу очевидності права вимоги заявника виключають спір про наявність самого права. Справи наказного провадження виділені законом з огляду на вимогу процесуальної економії, тобто, деякі справи дозволено розглядати відмінним від загальної цивільної процесуальної форми шляхом.

Справи, які належать до наказного провадження, порядок їх розгляду, видачі та скасування судового наказу визначені ст.ст. 95-106 ЦПК України.

Предметом розгляду у справах наказного провадження є вимоги:

1. які грунтуються на правочині, вчиненому у письмовій формі

2. про стягнення нарахованої, але не виплаченої працівникові суми заробітньої плати

3. про компенсацію витрат на проведення розшуку відповідача, боржника, дитини або транспортних засобів

Цей перелік не є вичерпний і може бути розширений законом.

На моей практике ...суд ,пока не желает издавать судовые наказы :cry:

Сообщение 18-08-2009, 19:22
vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
Likvidator писал(а):
На моей практике ...суд ,пока не желает издавать судовые наказы

А как же:
Цивільний процесуальний кодекс України
N 1618-IV, 18.03.2004, Закон, Верховна Рада України

Стаття 102. Порядок розгляду заяв про видачу судового наказу
1. У разі прийняття заяви стягувача про видачу судового наказу суд у триденний строк видає судовий наказ по суті заявлених вимог.
с надеждой на лучшее

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
vic писал(а):
Likvidator писал(а):
На моей практике ...суд ,пока не желает издавать судовые наказы

А как же:
Цивільний процесуальний кодекс України
N 1618-IV, 18.03.2004, Закон, Верховна Рада України

Стаття 102. Порядок розгляду заяв про видачу судового наказу
1. У разі прийняття заяви стягувача про видачу судового наказу суд у триденний строк видає судовий наказ по суті заявлених вимог.

Канцелярия приняла 3 заяви.Однако...судья не принял ни одной :evil:
Стаття 96. Вимоги, за якими може бути видано судовий наказ

1. Судовий наказ може бути видано, якщо:

1) заявлено вимогу, яка ґрунтується на правочині, вчиненому у письмовій формі;

2) заявлено вимогу про стягнення нарахованої, але не виплаченої працівникові суми заробітної плати;

3) заявлено вимогу про компенсацію витрат на проведення розшуку відповідача, боржника, дитини або транспортних засобів боржника.
Стаття 100. Підстави для відмови у прийнятті заяви про видачу судового наказу

1. Суддя відмовляє у прийнятті заяви про видачу судового наказу, якщо:

1) заявлено вимогу, не передбачену статтею 96 цього Кодексу;

2) із заяви і поданих документів вбачається спір про право.

2. Про відмову у прийнятті заяви суддя постановляє ухвалу.

На одну постановив ухвалу.
Подал аппеляцию,ссылаясь на то,что к заяве была приложена
копия письмового правочина(чернобыльского удостоверения)

Жду.......................................................................................
*****************************************************
Для заявы про выдачу судового наказа для УПФУ,письмовый правочин,по моему мнению:Свiдотцтво про З.О.Д. страхування или документы инвалида
Имеет смысл пытаться пробить стену беззакония в других судах :bomb: :idea:

Сообщение 19-08-2009, 20:06
vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
Likvidator писал(а):
Канцелярия приняла 3 заяви.Однако...судья не принял ни одной

Понятно. Они действуют по древнему принципу - то-ли ишак сдохнет, то-ли хан помрет...
с надеждой на лучшее

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
vic писал(а):
Likvidator писал(а):
Канцелярия приняла 3 заяви.Однако...судья не принял ни одной

Понятно. Они действуют по древнему принципу - то-ли ишак сдохнет, то-ли хан помрет...
Суды разные бывают.
Окружной адмiнicтративний ,постановив ухвалу...о обращении
в районный,на следующий день,после получения позову.
А в районном...находятся ,кроме 2-х заяв про видачу судових наказов...
3 позовных заявы к УТЗСН(В ухвале про залишення заяви про видачу судового наказу была фраза:...Ви маете право на вирiшення спору в позовному провадженнi..... Одна из позовных заяв ...возвращена без
мотивированной ухвалы(рекомендованим листом).Ухвалу не удается получить уже больше месяца,несмотря на письмову скаргу Головi Cуду...

Vlad_mir участник

Сообщения: 165
Дело в том, что заяву про видачу судового наказу другая сторона может скажем так обжаловать по любому, даже надуманному поводу (законодательство позволяет, узнавал у юристов, когда хотел забрать депозит ), и уже тогда необходимо обращаться с исковым заявлением, ну а дальше всем все знакомо... ждать, а сколько..... х/з

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Vlad_mir писал(а):
Дело в том, что заяву про видачу судового наказу другая сторона может скажем так обжаловать по любому, даже надуманному поводу (законодательство позволяет, узнавал у юристов, когда хотел забрать депозит ), и уже тогда необходимо обращаться с исковым заявлением, ну а дальше всем все знакомо... ждать, а сколько..... х/з
В моем случае...УТСЗН похоже,даже не знает об этих зяявах.Все зависит...от самого "гуманного" суда в мире...
Лично обжаловал заяву, поданную теплоснабжающей конторой.Главное
не пропустить 10 добовый срок обжалования :evil:

Vlad_mir участник

Сообщения: 165
Likvidator писал(а):
Vlad_mir писал(а):
Дело в том, что заяву про видачу судового наказу другая сторона может скажем так обжаловать по любому, даже надуманному поводу (законодательство позволяет, узнавал у юристов, когда хотел забрать депозит ), и уже тогда необходимо обращаться с исковым заявлением, ну а дальше всем все знакомо... ждать, а сколько..... х/з
В моем случае...УТСЗН похоже,даже не знает об этих зяявах.Все зависит...от самого "гуманного" суда в мире...
Лично обжаловал заяву, поданную теплоснабжающей конторой.Главное
не пропустить 10 добовый срок обжалования :evil:


Это и не удивительно, что УТСЗН не знает про эти заяви. Ну тогда удачи Вам, после написания, поделитесь пожалуйста новостями как все прошло, успел не успел УТСЗН ожаловать заяву

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Vlad_mir писал(а):
Likvidator писал(а):
Vlad_mir писал(а):
Дело в том, что заяву про видачу судового наказу другая сторона может скажем так обжаловать по любому, даже надуманному поводу (законодательство позволяет, узнавал у юристов, когда хотел забрать депозит ), и уже тогда необходимо обращаться с исковым заявлением, ну а дальше всем все знакомо... ждать, а сколько..... х/з
В моем случае...УТСЗН похоже,даже не знает об этих зяявах.Все зависит...от самого "гуманного" суда в мире...
Лично обжаловал наказ ,изданный по заяве, поданной теплоснабжающей конторой.Главное
не пропустить 10 добовый срок обжалования :evil:


Это и не удивительно, что УТСЗН не знает про эти заяви. Ну тогда удачи Вам, после написания, поделитесь пожалуйста новостями как все прошло, успел не успел УТСЗН ожаловать заяву

К сожалению(была моя опечатка...), УТСЗН должен не успеть обжаловать не заяву,а судовий наказ.
_________________________________________________
Ищу судью...(своего в доску на моем районе)... %)

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Полезный материал:
Про стягнення недорахованої пенсії та компенсації, пов'язаної з втратою частини доходів і річних
N К-20247/06, 13.12.2006, Ухвала, Вищий адміністративний суд України



ВИЩИЙ АДМIНIСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
УХВАЛА
IМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 грудня 2006 року м. Київ
Колегія суддів Вищого адміністративного суду України у
складі:
головуючого Співака В.I.,
суддів Білуги С.В.,
Гаманка О.I.,
Заїки М.М.,
Загороднього А.Ф.,
при секретарі Проценко О.О.,
за участю позивача ОСОБА_1.
розглянувши в судовому засіданні касаційну скаргу ОСОБА_1. на
постанову апеляційного суду Херсонської області від 29.03.2006р.
по справі за позовом ОСОБА_1. до управління Пенсійного фонду
України в Суворовському районі м. Херсона про стягнення
недорахованої пенсії та компенсації, пов'язаної з втратою частини
доходів і річних, -

встановила:
У червні 2005 року ОСОБА_1. звернувся до Суворовського
районного суду м. Херсона з позовом до управління Пенсійного фонду
України в Суворовському районі м. Херсона про стягнення
недорахованої пенсії та компенсації, пов'язаної з втратою частини
доходів і річних.
Рішенням Суворовського районного суду м. Херсона від
17.11.2005р. позов ОСОБА_1. було задоволено частково. Стягнуто з
управління Пенсійного фонду України в Суворовському районі м.
Херсона на користь ОСОБА_1. компенсацію втрати частини доходів
(пенсії) з 01.03.2001р. по 20.06.2005р. в сумі 4 856, 32грн.
Постановою апеляційного суду Херсонської області від
29.03.2006р. апеляційну скаргу управління Пенсійного фонду України
в Суворовському районі м. Херсона було задоволено. Рішення
Суворовського районного суду м. Херсона від 17.11.2005р.
скасовано та прийнято нове рішення про відмову в задоволенні
позову ОСОБА_1.
ОСОБА_1. подав касаційну скаргу, в якій просить постанову
апеляційного суду Херсонської області від 29.03.2006р. скасувати
та залишити в силі рішення суду першої інстанції.
Перевіривши наведені доводи в касаційній скарзі, рішення
судів щодо застосування судами першої та апеляційної інстанції
норм матеріального та процесуального права, колегія суддів вважає,
що касаційна скарга підлягає задоволенню з наступних підстав.
При розгляді справи судами першої та апеляційної інстанції
було встановлено, що ОСОБА_1. раніше звертався до суду з позовом
до головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській
області та управління Пенсійного фонду України в Суворовському
районі м. Херсона про відшкодування моральної шкоди. Рішення
Суворовського районного суду м. Херсона від 16.02.2005р., яке
вступило в законну сили, позов ОСОБА_1. було задоволено та
зобов'язано управління Пенсійного фонду України в Суворовському
районі м. Херсона провести перерахунок пенсії позивачу за період з
07.12.1999р. по 30.11.2003р. на підставі довідки про заробітну
плату в Другому Магаданському авіазагоні, враховуючи індексацію.
Управлінням Пенсійного фонду України в Суворовському районі м.
Херсона було зроблено перерахунок пенсії ОСОБА_1, внаслідок чого
20.05.2005р. позивач отримав свій борг в розмірі 14 820, 05грн.
Оскільки органами Пенсійного фонду було порушено строки
перерахунку і виплати пенсії ОСОБА_1. повторно звернувся до суду.
Відповідно до частини 2 статті 87 Закону України "Про
пенсійне забезпечення" ( 1788-12 ) суми пенсії, не одержані
своєчасно з вини органу, що призначає або виплачує пенсію,
виплачуються за минулий час без обмеження будь-яким строком.
Згідно частини 2 статті 46 Закону України "Про
загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" ( 1058-15 )
нараховані суми пенсії, не отримані з вини органу, що призначає і
виплачує пенсію, виплачуються за минулий час без обмеження
будь-яким строком з нарахуванням компенсації втрати частини
доходів. Компенсація втрати частини пенсії у зв'язку з порушенням
строків її виплати пенсіонерам здійснюється згідно із законом.
Відповідно до статті 2 Закону України "Про компенсацію
громадянам втрати частини доходів у зв'язку з порушенням строків
їх виплати" ( 2050-14 ) та пункту 2 Порядку проведення
компенсації громадянам втрати частини грошових доходів у зв'язку з
порушенням термінів їх виплати, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 21.02.2001р. № 159 ( 159-2001-п )
компенсація громадянам втрати частини грошових доходів у зв'язку з
порушенням термінів їх виплати (далі - компенсація) проводиться у
разі затримки на один і більше календарних місяців виплати
грошових доходів, нарахованих громадянам за період, починаючи з 1
січня 2001 року.

Висновки суду апеляційної інстанції щодо безпідставності
вимог позивача про компенсацію втрати частини доходів (пенсії)
оскільки сума доплати у розмірі 14 820, 05грн. є оспорюваною, а не
нарахованою сумою пенсії спростовується. Так, згідно з рішенням
Суворовського районного суду м. Херсона від 16.02.2005р. на момент
звернення за пенсією ОСОБА_1. були надані всі належні документи
необхідні для призначення вірної пенсії і лише з вини відповідача
було визначено невірний розмір пенсії ОСОБА_1.
Ці обставини в
повному обсязі були досліджені судом першої інстанції.
Таким чином, рішення суду першої інстанції ухвалене
відповідно до закону і скасоване помилково, а тому касаційна
скарга підлягає задоволенню, рішення суду апеляційної інстанції
слід скасувати. Рішення суду першої інстанції - залишити в силі.

Керуючись ст.ст. 212, 220, 221, 223, 226, 230 Кодексу
адміністративного судочинства України ( 2747-15 ), колегія
суддів -

ухвалила:
Касаційну скаргу ОСОБА_1 задовільнити.
Постанову апеляційного суду Херсонської області від
29.03.2006р. - скасувати.
Рішення Суворовського районного суду м. Херсона від
17.11.2005р. по справі за позовом ОСОБА_1 до управління
Пенсійного фонду України в Суворовському районі м. Херсона про
стягнення недорахованої пенсії та компенсації, пов'язаної з
втратою частини доходів і річних залишити в силі.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Головуючий В.I. Співак
Судді С.В. Білуга
О.I. Гаманко
М.М. Заїка
А.Ф. Загородній
Згідно з оригіналом Суддя С.В. Білуга

__________________

pakhomova81 посетитель

Сообщения: 28
Прошу убедительно Вашей помощи!!!
Я на предварительном подала дополнение про вред к заяве, но судье что-то там не понравилось, получила ухвалу про исправление ошибок, сейчас пытаюсь переделать самостоятельно, но параллельно надеюсь, что кто-то что-нибудь подскажет . в ухвале написано, что
1 заява повинна містити в собі зміст поз. вимог, виклад обставин, яким позивач обгрунтовує своі вимогои, а також зазначення доказів, що підтверджують кожну обставину, наявність підстав для звільнення від доказування
2ствлячі питання про визнання за нею права на допомогу в розмірі 30 відсотків мін. пенсії за віком , встновлену ст.6 з Про соц захист дітей війни та стягнення з відповідача матер збитків і вигляді компенації в розмірі ** за період**позивачка нзазначила у позові жодної підстави, на яку вона посилається , як на підставу цих вимог, у зв8язку з чим не можливо зробити висновок про заподіяння якої саме матер. шкоди йдеться, про яку компенсацію йде мова, якими нормативно-правовими документами передбачено відшкодування цієї компенсації та /або матеріальної шкоди та виходячи із яких розрахунків позивачка отримала іі розмір :Search:
не получилось прикрепить файл, пришлось разместить таким образом, извините, если что не так


*** міському суду
***ї обл.
Позивач: ***
***
Відповідач: Управління Пенсійного Фонду України в
м. ***
ціна позову 6528,45 грн.
УТОЧНЕННЯ ПОЗОВНИХ ВИМОГ
У провадженні *** міського суду м. *** знаходиться цивільна справа № ****. за позовом *** до Управління Пенсійного Фонду України в м. *** про донарахування сум підвищення до пенсій дітям війни та стягнення недоплаченої щомісячної державної соціальної допомоги дітям війни за період з 01.01.2006 р по 30.04.2010 р. Користуючись своїм процесуальним правом, наданим ст.ст. 27, 31 Цивільного процесуального кодексу України, надаю суду доповнення та уточнення до позовної заяви.
Верховна Рада України Законом України № 3235-IV від 20.12.05 року «Про Державний бюджет України на 2006 рік», ст. 77 та ст. 110, та Законом України № 489-V від 19.12.2006 року «Про Державний бюджет України на 2007 рік», ст. 71, пункт 12, призупинила дію статті 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни». Конституційний Суд України своїм рішенням № 6-рп/2007 по справі №1-29/2007 року визнав положення Закону України «Про Державний бюджет України на 2007 рік» - п. 12. ст. 71, яким призупинено дію ст. 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни», такими, що не відповідають Конституції України. Конституційний Суд України своїм рішенням, № 10-рп/2008 від 22.05.2008 р визнав положення Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 28.12.2007р - р.2. ст. 41, яким призупинено дію ст. 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни», такими, що не відповідають Конституції України. Тому, у відповідності зі статтею 152 Конституції України, статті 73 Закону України «Про Конституційний Суд України» від 16 жовтня 1996 року N 422/96-ВР, у разі якщо акти або їх окремі положення визнаються такими, що не відповідають Конституції України (неконституційними), вони оголошуються нечинними і втрачають чинність від дня прийняття Конституційним Судом України рішення про їх неконституційність.
Нормами Закону України «Про Державний бюджет України на 2009 рік» від 26 грудня 2008 року № 835-VI та нормами Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік» від 27.04.2010 р №2154-УІ зупинення дії статті 6 Закону України N 2195-IV на 2009 рік та 2010 рік передбачено не було.
Тобто за періоди з 10.07.2007р. по 31.12.2007 р., з 23.05.2008 р.по 31.12.2008 р., з 01.01.2009 р. по 01.04.2010 р. згідно зі статтею 6 зазначеного Закону України «Про соціальний захист дітей війни» Позивачу повинна виплачуватися щомісячна соціальна допомога у розмірі 30 відсотків мінімальної пенсії за віком. Відповідно до закону у повному обсязі допомога не виплачувалась. Згідно ст.1173 Цивільного Кодексу України шкода, завдана фізичній або юридичній особі незаконними рішеннями, дією чи бездіяльністю органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується державою, Автономною Республікою Крим або органом місцевого самоврядування незалежно від вини цих органів.
Крім того, я вважаю, що я маю право на відшкодування шкоди, завданої мені органом державної влади у сфері нормотворчої діяльності за періоди з 01.01.2006 р. по 31.12.2006 р., з 01.01.2007 р. по 09.07.2007 р., з 01.01.2008 р. по 22.05.2008 р. Так відповідно до ст.56 кожен має право на відшкодування за рахунок держави чи органів місцевого самоврядування матеріальної та моральної шкоди , завданої незаконними рішеннями, дією чи бездіяльністю органів державної влади, органів місцевого самоврядування, ст. 152 Конституції України, матеріальна чи моральна шкода завдана фізичним чи юридичним особам актами і діями, що визнані неконституційними, відшкодовується державою у встановленому законом порядку, статті 1175 Цивільного Кодексу України, шкода, завдана фізичній або юридичній особі в результаті прийняття органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування нормативно-правового акту, що був визнаний незаконним і скасований, відшкодовується державою, Автономною Республікою Крим або органом місцевого самоврядування незалежно від вини посадових і службових осіб цих органів.
Вважаю необхідним звернути увагу Суду на те, що призначення Відповідачем зменшеного розміру допомоги надає мені право вимог, щодо стягнення з Відповідача різниці між фактично отриманою допомогою та 30% мінімальної пенсії за віком за підставами:
1) як матеріальна шкода, завдана дією Управління Пенсійного Фонду України в м. *** внаслідок неправомірного нарахування допомоги. З цих дат норми положень Закону України «Про Державний бюджет на 2007 р.» та Закону України «Про Державний бюджет на 2008 р.» в частині внесення ними змін до інших законів є не чинними та, відповідно, не можуть використовуватись органами державної влади у своїй роботі (ст. ст. 19, 152 Конституції України, ст. ст. 69, 74 Закону України «Про Конституційний Суд України»), тому з цих дат правовідносини внаслідок дії зазначених норм взагалі не можуть виникнути;
2) як матеріальна шкода, завдана дією неконституційних положень Закону України "Про Державний бюджет на 2006 рік", Закону України "Про Державний бюджет на 2007 рік" та Закону України "Про Державний бюджет на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України " (підстава вимоги - ст.46 та ст. 152 Конституції України, Рішення Конституційного Суду України від 09.07.2007р. та від 22.05.2008 р., ст.ст. 2, 4, 11, 16, 22, 1175 Цивільного Кодексу України) Закону України «Про Державний бюджет України на 2009 рік» та нормами Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік».
В даній ситуації через дію неконституційного нормативно-правового акту Позивачем недоотримана сума допомоги «дитині війни», за умови одержання якої Позивач мала б можливість використати її на особисті потреби.
Недоплатою допомоги у розмірі 30 відсотків мінімальної пенсії за віком згідно статті 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни» Позивачеві завдано шкоду, так як зменшена майнова сфера життя, сума недоплати дорівнює сумі матеріальної шкоди.
Недоплата виникла внаслідок неправомірних дій Відповідача, що сприяло порушенню права власності. Стаття 1 Протоколу до Конвенції про захист прав і основоположних свобод людини проголошує, що кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права.
Згідно ст.16.Цивільного кодексу України захист цивільних прав та інтересів судом здійснюється у спосіб: 8) відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди; 9) відшкодування моральної (немайнової) шкоди, ст.22 Цивільного Кодексу України, особа, якій завдано збитків у результаті порушення її цивільного права, має право на їх відшкодування. Збитками є втрати, яких особа зазнала у зв’язку зі знищенням або пошкодженням речі, а також витрати, які особа зробила або мусить зробити для відновлення свого порушеного права (реальні збитки); доходи, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене (упущена вигода). Збитки відшкодовуються у повному обсязі, якщо договором або законом не передбачено відшкодування у меншому або більшому розмірі, ст.1173 шкода, завдана фізичній або юридичній особі незаконними рішеннями, дією чи бездіяльністю органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування при здійсненні ними своїх повноважень,
відшкодовується державою, Автономною Республікою Крим або органом
місцевого самоврядування незалежно від вини цих органів, ст.1175
шкода, завдана фізичній або юридичній особі в результаті
прийняття органом державної влади, органом влади Автономної
Республіки Крим або органом місцевого самоврядування нормативно-правового акта, що був визнаний незаконним і скасований, відшкодовується державою, Автономною Республікою Крим або органом місцевого самоврядування незалежно від вини посадових і службових осіб цих органів.
Розмір заподіяної шкоди становить 5528,45 грн.
За період з 01.01.2006 по 31.03.2010 сума компенсації складає 2539,34 грн. Сума компенсації є збитками, так як на суму 2539, 34 грн. на даний момент часу знецінились 5528,45 грн. Згідно ст.3 втрати внаслідок інфляційних процесів необхідно розцінювати як суму знецінення грошових коштів за прострочення грошового зобов’язання за певний період і вони є невід`ємною складовою суми основного боргу.
Згідно ст. 22 Цивільного Кодексу України збитки є частиною матеріальної шкоди, завданої особі.
Ст.23 Цивільного Кодексу України проголошує, що моральна шкода полягає:
1) у фізичному болю та стражданнях, яких фізична особа
зазнала у зв'язку з каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я;
2) у душевних стражданнях, яких фізична особа зазнала у
зв'язку з протиправною поведінкою щодо неї самої, членів її сім'ї
чи близьких родичів;
3) у душевних стражданнях, яких фізична особа зазнала у
зв'язку із знищенням чи пошкодженням її майна;
4) у приниженні честі та гідності фізичної особи, а також
ділової репутації фізичної або юридичної особи.
Моральна шкода відшкодовується грішми, іншим майном або в
інший спосіб.
Позивачеві, внаслідок заподіяної шкоди у вигляді недоплати допомоги у розмірі 5528,45грн., було нанесено моральну шкоду, про що свідчить довідка, видана *** 21.05.2010 р. про необхідність в санаторно-курортному лікуванні. Тобто за період з 01.01.2006 р. по 31.04.2010 р. Позивач зазнавав систематичного фізичного болю та страждань( хвороба суглобів), ушкодження здоров*я, внаслідок неможливості мати відповідне санаторно-курортне лікування(копія довідки №191 від 21.05.2010 р.).

КЕРУЮЧИСЬ
ст.19,56,152 Конституції України, ст. ст. 2, 4, 11, 16, 22, 1173, 1175 Цивільного Кодексу України, ст. ст. 69, 74 Закону України «Про Конституційний Суд України» ст. 1 Протоколу до Конвенції про захист прав і основоположних свобод людини;

ПРОШУ
1. Визнати право Позивача на допомогу в розмірі 30 відсотків мінімальної пенсії за віком, встановленому ст.6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни».
2. Визнати, що сума недоплати допомоги та сума компенсації спричинили Відповідачеві матеріальну шкоду.
3.Стягнути з Відповідача 5528,45 грн. в рахунок відшкодування недоплати допомоги «дітям війни»
4. Стягнути з Відповідача матеріальних збитків у вигляді компенсації в розмірі 2539,34 грн.
5.Стягнути з Відповідача моральну шкоду у розмірі 1000 грн.
6.стягнути з Відповідача сплачений судовий збір та витрати на ІТЗ


Додаток : копія довідки №191 від 21.05.2010 р.

Дата Підпис
С уважением, Екатерина

Сообщение 05-06-2010, 12:51
Слава40 активист

Сообщения: 651
Вы зря приводили в иске всякие расчеты. Я понял что судьи этого нелюбят. В своем иске я просто просил суд обязать УПФУздійснити нарахування та виплату щомісячного підвищення в розмірі 30% мінімальної пенсії відповідно до Ст.6 закону України "Про соціальний захист дітей війни" за період з 09липня 2007року по31грудня 2007року,та з22 травня 2008року по31 грудня 2008року ,та весь 2009рік и.т.д. Иск получился на двух листочках и его удовлетворили. Кто то еще что то подскажет... Я по совету судьи переписывал и сокращал до минимума. И цену иска я неуказывал.И я склерозник недоглядел что не в той теме...
Последний раз редактировалось Слава40 05-06-2010, 13:00, всего редактировалось 2 раз(а).

Moderator SuperModerator

Сообщения: 86
pakhomova81,
и какое имеет отношение Ваше сообщение к теме "Відшкодування шкоди судовим наказом" ?
Перенесите его в более подходящую тему,
здесь Ваше сообщение будет удалено.
- Moderaror -


Вернуться в Суди та судочинство